sunnuntai 31. tammikuuta 2016

Kuukauden kootut // tammikuu

Uusi vuosi ja uudet kujeet. Niinhän sitä usein sanotaan. Vuoden 2016 kunniaksi ajattelin aloittaa kuukausittaisen "kuukauden kootut"-postaussarjan. Jokaisen kuun viimeisenä päivänä julkaisen läjän kuvia kuluneen kuukauden ajalta. Tässäpäs ensimmäinen kooste, luonnollisesti tammikuulta!


tammikuu1


Tammikuu alkoi nuorten MM-kisojen tiiviillä seuraamisella. Suomalaisten iloksi Nuoret Leijonat nappasivatkin MM-kultaa! // Jyväskylään palattuani ostin kuntosalijäsenyyden. Salilla on tullut viime viikkoina käytyä melko useasti vaikken oikeastaan saisi edes reenata tällä hetkellä nilkkani takia (hupsista, ei kerrota lääkärille).. // Tammikuuhun on mahtunut MM-lätkän lisäksi myös kotoista Liigaa. Ylläolevassa kuvassa on palkittavina Kärppien ja Pelicansin tuoreet maailmanmestarit // Tottakai myös blogi ja bloggaaminen on kuulunut isona osana mun tammikuuhun


  tammikuu2


Ja lisää bloggaamista. Näemmä laitoin saman kuvan vahingossa kahteen kollaasiin.. Noo se vain kertoo kuinka paljon olen käyttänyt aikaa bloggaamiseen tässä kuussa. Tuollaisen samanlaisen kuvan olisi voinut napata lähes joka päivä tässä kuussa // Mitä opiskelijan elämä olisi ilman opiskelua?!? // Mun lempparisuklaapatukka: Fazerin karamelli&merisuola <3. Suosittelen maistamaan! // Tammikuuhun mahtui myös ihanan virkistäviä ja kirpsakoita pakkaspäiviä


tammikuu3


Tämä kollaasi keskittyy näemmä syömiseen :'D.. Tammikuussa olen yrittänyt syödä terveellisesti mm. puuroa+marjoja, itsetehtyjä smoothieita, itseleipomaani oliivifocacciaa ja ruisleipää+kananmunaa. Helmikuussa olisi tarkoitus syödä vielä terveellisemmin!


tammikuu4


Tammikuussa olen muutaman kerran maistanut myös pakasteessa myytäviä thaikuutioita. Ne on oikeasti hyviä ja tosi käteviä jos on kiire/kamala nälkä. Ainoa miinuspuoli niissä on, että ne on aika kalliita opiskelijabudjetille // Lisää lätkäjuttuja. Tässä kuussa olen tehnyt enemmän toimittajajuttuja kuin marras- ja joulukuissa yhteensä // Tottakai mukaan piti ottaa myös illan kohokohta: Salkkarit.. Joo tiiän noloa, mutta oon liian koukussa niihin lopettaakseni... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, toiveita, ideoita..?