torstai 26. helmikuuta 2015

Lukusuunnitelma vkot 9-12

Ylläriylläri lukusunnitelmapostaus on taas venähtänyt.. Nyt kuitenkin mennään asiaan. Tammikuun lukusuunnitelma oli tosi tiukka ja ihan kaikkea suunnittelemaani en kerkennyt lukea, joten nyt kokeilen suunnitelmaa, jossa mulla on jokaiselle viikolle tietyt tavoitteet. Ei siis päivittäisiä tavoitteita tällä kertaa.

VIIKKO 9
 *Bios 4-kirja
*Valmennuskurssien ennakkotehtävät ja teorioiden kertaus kotona
*Kemia 3- kurssin tehtävät
*Fysiikka 5-kurssin tehtäviä
*Fysiikka 2-kurssia alkuun

VIIKKO 10: (tällä viikolla ei ole valmennuskurssia eikä töitä)
*Fysiikan 2. ja 3. kurssit teoriat ja laskut
*Fysiikan 4. ja 5. kurssien laskuja
*Kemia 4-kurssi ja 5-kurssia alulle
*Bilsan YO-tehtäviä

VIIKKO 11:
*Kemia 5 laskut ja teoriat haltuun
*Fysiikka 6 laskut ja teoriat
*Valmennuskurssien ennakkotehtävät ja teorioiden kertaus

VIIKKO 12:
*Fysiikka 7 laskut ja teoriat
*Kemian YO-tehtäviä
*Bilsa 1 ja 2-kurssit (toinen lukukerta, eli muistiinpanoja jne)
*Valmennuskurssien ennakkotehtävät ja teorioiden kertaus

Viikkojen 11 ja 12 tavoitteet on aika "vähäiset", mutta ne viikot olen töissä melkein 30 h/vko, joten nuo pitää ainakin siinä sivussa saada luettua ja kaikki ylimääräinen on plussaa. 

Tähän mennessä olen panostanut aika paljon biologiaan ja kemian alkupään kursseihin. Bilsa on mulle näistä (fykebi) aineista kaikkein haastavin, sillä sitä en kirjoittanut, joten siksi olen uskaltanut jättää esim. fysiikan lukemisen vähemmälle. Nyt kun biologian kurssit on osittain luettu jo kahdestikin läpi, niin olen aloitellut fysiikkaakin.

Kertokaapas tekin muut hakijat miltä teidän lukusuunnitelmat näyttää?:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä, toiveita, ideoita..?